Who the hell are you to tell me
What to do, why to do, why bother
Leech in a mask of virtue
Such waste, to ever think of you again


Master Passion Greed, Nightwish


***

Sain potkut järjestöltä. Olen aika varma, että kyse on laittomasta irtisanomisesta, koska perusteena käytettiin esim. sairauspäivien alentamaa tulosta. Lisäksi mulla on sopimus, jossa lukee, että työsuhdetta jatketaan 31.12.2011 asti, joten täytyisi kai olla aika painavat perusteet purkaa työsuhde. Sanoin olevani yhteydessä ammattiliittoon, kun vaan löytäisin saatana ensin sen paskan maksulapun, jotta voisin maksaa sen jäsenmaksun. Kun siivosin, niin nyt pitää tonkia kaikki saatana jutut läpi.

30 min. jankkasin sen meidän pomon kanssa, joka selkeästi meinasi, että nyt se soittaa mulle ja mollaa mua hetken, niin sitten mä suostun mukisematta siihen erottamiseen. SO FUCKING MISTAKEN! Selitin asiaa ja perustelin, mutta ei ollut niillä mitään väliä. Sanottiin vain, että olisi pitänyt sanoa aikaisemmin, plaa plaa plaa. Sentään tänään olin eilisen hyvän päivän takia sen verran kasassa, että en hajonnut. Kun siis olin asiallinen ja sanoin, että jos voisin saada vaikka kuun loppuun aikaa todistaa, että pärjään, kunhan saisin tehdä eri vuoroja Markuksen kanssa. Ei.

On lisäksi saatanan paska ämmä se uus pomo. Paitsi että valehteli mulle suoraan (väitti että olin viime kuun huonoin, vaikka Markus oli ite sanonut mulle, että se oli saanut vielä sitäkin huonomman tuloksen mitä se niiden pomojen mulle laskema) ja kysyi monta kertaa, että miksi sä kuvittelet, että yhtäkkiä pystyisitkin tekemään ja miksi haluat jatkaa, kun susta ei kerran selkeästikään ole tähän. Aina väliin tuli kaikki sellaset teennäiset "kyllä tää tuntuu mustakin tosi pahalta mutta" ja "kyllä mä ymmärrän, että tässä on numeroiden takana ihmisiä ja tapahtumia mutta". Juulia irtisanottiin kanssa. Se siksi, että se oli kipeänä ja sillä oli koeviikko, niin se ei pystynyt/ehtinyt tekemään yhtään vuoroa. Ja tän siis se pomo sanoi mulle, eikä sitäkään olis saanut sanoa.

En todellakaan alistu kohtalooni saatana. Saa nähdä miten pitkälle vihaa riittää ja koska sitten hajoan taas. Vielä ei ainakaan voi, kun pitää korvata ne kaikki tunnit toisessa työssä, mitä nyt on mennyt siihen asian selvittämiseen. En hajoa vielä, en hajoa vielä, vasta myöhemmin illalla, kun työt on tehty.