Lomailu alkaa käydä hermoille, kun minulla ei ole mitään oikeaa tekemistä, vaan olen kuolla tylsyyteen. Tänään sitten innostuin latailemaan kuvia kännykästäni koneelle ja koneelta nettiin.

Kopioafrikanthti.jpg

Pelataan tuota veljen kanssa, vaikka nyt on pieni tauko. Kaivoin tylsistyneenä Afrikantähden kaapista ja sitten sain yllytettyä hänet vielä pelaamaan kanssani. Minulla on musta nappula (vaikka useimmiten pelaan vihreällä) ja veljelläni on punainen, koska se on hänen lempivärinsä. Minä en ole jumissa St. Helenalla, vaan minulla on juuri tarpeeksi rahaa lentääkseni Cape Towniin haalimaan itselleni ne 500, jotka sieltä saa. Ihan kivaa.

Kopiomiittisorsa.jpg

Tämä on törkeän hyvä kuva kännykällä otetuksi. Se on viime kesältä, kun olin elämäni ensimmäisessä miitissä (Vuotis). Kesken kaiken sinne tuli tällainen sorsa ja kaikkien mielestä sitä oli kauhean kiva syöttää. Onnistuin jopa nappaamaan siitä kuvan, kun se harhautui tarpeeksi lähelle. Silloin oli törkeän kuuma päivä, ja minulla oli päällä mustat farkut ja musta t-paita. Sanonko, että ihan suunnattoman tuskallista istua auringon paahteessa monta tuntia, kun jalat puutuvat.

Nyt olen taas miettinyt noita miittiasioita, kun Kylästä järjestetään niitä törkeän usein. Toisaalta haluaisin mennä, mutta en usko, että minä osaisin olla siellä, enkä usko, että ihmiset haluaisivat minut sinne. Kesällä on taas tiedossa matka Helsinkiin (äiti on jo luvannut) ja koska Kylästä järjestetään kuitenkin kesällä joku miitti, niin voisin kinua äidiltäni, että me mentäisiin sinne juuri silloin. Toisaalta, en minä ole varma haluanko. Oikeat ihmiset ovat niin pelottavia. Ja sitten olisi taas inhottavaa ajatella (kuten aina miitin jälkeen) itku silmässä, että minä en mene enää ikinä miittiin. Että näin.