Jaa-a. Otsikkokin sen kertoo. Soitin rauhassa pianolla, niin sitten alkoi kuulua häiriöääniä. Olin tyyliin: voi prkl. Tuli viesti. NN:ltä. Varmaan mitään väliä, vaikka kopioin sen suoraan tähän alle.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

"Täytyy sanoa, että toi tuli vähä niinku yllätyksenä. Miks yhtäkkiä tollaasta keksiit kysyä? Noh, jokatapaukses joudun kuitenki vastaamaan kieltävästi. Oot varmasti ihan mukava tyyppi mutta mä oon saanu ny tarpeekseni treffailusta pitkäks aikaa."

 

Amia teh pelästyttelijä. Mutta tuli vastaus. Oli ei, mutta ihan ystävällissävyinen ei. En tiedä, miten pitäisi reagoida. Varmaan pitäisi kehitellä jonkinmoinen vastaus tuohonkin... "tuli vähä niinku yllätyksenä"... Jaa-a... On silläkin tyypillä tilannetaju varmaan vähän hakusassa, kun minä olin niin varma, että olin aivan ilmiselvä. Ja kun tyyppikin vaikutti siltä, että tiesi... No jaa... Tuota viestiä tulee varmaan analysoitua aika pitkään. Ei ainakaan vihaa minua. "Mä oon saanu ny tarpeekseni treffailusta pitkäks aikaa"... Paha ero? Toisaalta, mitä väliä? Ei ole tulossa ulos kanssani, ei ole kiinnostunut.

 

Enkä joudu edes kiroamaan häntä alimpaan helvettiin.

 

 

PÄIVITYSTÄ (11:09)

 

Mitä Amia vastasi, oli: "En minä tuota kyllä ihan yhtäkkiä keksinyt, vaan on tullut mietittyä sitä jo pitemmän aikaa. En ole oikein hyvä tällaisissa asioissa, niin tästä lähestymiskeinosta voidaan olla kyllä montaa mieltä... Nyt kuitenki kun koulu on loppumassa - tai oikeestaanhan se on loppunut jo - niin tuumasin, että piti tehdä tällanen veto, kun muuten olis luultavasti jääny vaivaamaan. Piti vain kysyä. Mutta okei, asia selvisi, kaikki on okei. Oikeestaan tuo vastauskin oli kauhean huojentava sinänsä. :D"

 

Kyllä Amiakin osaa näköjään ottaa negatiiviset asiat joskus ihan hyvin, hmm?