Whenever I wake up
I'm lost and always afraid
It's never the same place
I close my eyes to escape
The walls around me

And I drift away
Inside the silence
Overtakes the Pain
In my dreams

***

Nina2 sai tänään hyviä uutisia: hän sai kesätyöpaikan muualta. Hän oli ihan innoissaan ja on täällä töissä enää suunnilleen kuukauden ennen kuin lopettaa. Sitten ei häntäkään varmaan näe suunnilleen koskaan, kun hän sitten todennäköisesti muuttaa Turkuun opiskelemaan. Hän oli ihan kiva tuttavuus, vähän niin kuin minä: ateisti, yhtä pitkä, reagoi stressiin, alkoholi ei maistu, ei bilettäjä, jne. Minulla tulee kyllä ikävä häntä, kun kerran hänen kanssaan olen ollut eniten tekemisissä viimeisen 6kk aikana.

Tuntuu, että olen ajautumassa taas takaisin masennukseen. Olen ylitöissä stressaantuneena ja tekee mieli itkeä. Ei ole mitään erityistä syytä sille, mutta olo on vain niin kurja. Elämä tuntuu paskalta tällä hetkellä. Teen kahta työtä, joissa molemmissa on työn seuranta lisääntynyt huomattavasti. Tällä viikolla meidän pitää kuulemma ensin keskiviikkona aamulla raportoida siitä, miten monta haastattelua olemme saaneet ja miten paljon on mennyt aikaa esimerkiksi numeroiden etsimiseen. Sama sitten ilmeisesti ensi viikolla. Ja toisesta työstä kirjoitin jo aamulla.

Kumpa voisi vain mennä takaisin osastolle, niin saisi hajota rauhassa. Jos tämä kehitys jatkuu samanlaisena, niin on vain ajan kysymys, koska alan taas purkaa sitä pahaa oloa itseeni.

Drifting_Away_by_KnightFlyte96.jpg
Drifting Away