Liian väsy. Lähdin osastolta tänään aikaisemmin, koska olin liian väsynyt tehdäkseni mitään. En tehnyt mitään koko päivänä, paitsi istuin sohvalla huovan alla ja silloin tällöin vaivuin puoliuneen. Surullinen olo myös.

Minun oikeassa silmässäni on jotain vikaa. Aluksi luulin, että se vika olisi piilolinssissä, mutta se on silmässä. Katsoin sitten lähelle tai kauas, oikealla silmällä kaikki näyttää sumealta. Kuin olisi sumuverho silmän edessä. Pitäisi mennä silmälääkäriin, mutta jaa-a... Kun vain jaksaisi.

Huvittaisi kirjoittaa konsertista ja vapusta yleisesti ja kaikesta, mutta olen liian väsynyt. Olo on tuskaisen uupunut. Minun ei tarvitse tehdä mitään, vaan olen ihan väsynyt vaikka istuisin pelkästään paikoillani. Minua itkettää, koska on niin kauheaa olla näin väsynyt ja näin uupunut ja voimaton ja avuton.

Allekirjoitin hoitosopimuksen tänään. Minulta kysyttiin, haluaisinko saada siitä lääkärin kirjoittamasta B-lausunnosta kopion. Sanoin haluavani. Siinä on kuulemma lääkärin kirjoittamia perusteita, miksi hänen mielestään olen oikeutettu sairauspäivärahaan. Ihan mielenkiintoista - en ole vielä lainkaan saanut lukea mitään arvioita tilastani. Toki jotkut ovat sanoneet jotain, mutta se on aina niin epätarkkaa ja epävirallista, niin mieluusti luen, mitä lääkäri on minusta kirjoittanut.

Väsyttää niin.