No voihan vittu. Eilen huokaisin tosiaan helpotuksesta, kun Thomasin varoituksesta huolimatta tämä yksi ei-osastolainen tyyppi ei sitten liiemmin lähestynyt minua, antoi vain numeronsa, mutta nyt sitten tekisi mieli hakata päätä seinään, kun Facebookissa se kolmas bändiläinen laittoi yksityisviestin, että haluaisinko lähteä hänen kanssaan joskus kaljalle/siiderille/kahville, tms.

Nyt siis kaikki ne musiikkityypit ovat jollain lailla lähestyneet minua, paitsi Thomas. Ja kai hänkin jollain tavalla, mutta ei kai yhtä suoraan. Olen jotenkin järkeillyt nyt, että ehkä hän ei tee suoraa aloitetta, koska hän on tälläkin hetkellä jo niin hyvissä asemissa, että hänellä ei ole tarvetta sellaiseen, koska hän voi sellaisen hieman flirttailevan kaverillisuuden muodossa luoda suhdetta minuun.

Mutta koko hommasta tulee jotenkin tyhmä olo, kun juuri noiden tyyppien kanssa tuli eilen heti alkuillasta vietettyä paljon aikaa, jolloin minulla oli vielä ne hienosti punatut huulet ja itse asiassa olin hieman pettynyt, kun en siinä sitten oikein saanutkaan huomiota, vaan kaikki näyttivät yksinkertaisesti täysin välinpitämättömiltä minua kohtaan, kun pelattiin Trivial Pursuitia. Lisäksi aina kun nämä tyypit soittavat, minä katson pääasiassa kaikkia muita huomattavasti enemmän kuin Thomasia. Ja myös kyselen kaikkea näiltä muilta tyypeiltä, Thomasin suhteen jotenkin hieman "ujoilen", koska... no, onhan hän yksinkertaisesti siitä porukasta sellainen yleisesti seksikkäin tyyppi, josta tuskin moni on eriä mieltä.

Hänestä tulee itse asiassa vähän sellainen fiilis, että hän olisi hieman... miten se ei tule suomeksi mieleen, vaan vain englanniksi: out of my league, siis hieman astetta paremmalla tasolla kuin minä. En tiedä.

Mutta mitä nyt tuollekin yhdelle voisi sanoa. Vähän olen hänelle jutellut, hän on tosi hiljainen ja monesti katoaa aina välillä jonnekin kesken kaiken ja mahdollisesti palaa sitten jossain vaiheessa yllättäen, jos palaa. Jotenkin hankala juttu, vaikka toisaalta hienoa, että joku lopultakin pyysi minua ulos, kun kukaan ei ole koskaan ennen tehnyt niin, mutta toisaalta minusta tuntuu, että tämän Thomasin kanssa kuitenkin tuntuu jotain pientä olevan meneillään. Toisaalta sitten, jos jotain olisi meneillään Thomasinkin puolelta, niin eivätkö nämä hänen lähimmät kaverinsa olisi niitä, jotka sen ensimmäisenä tietäisivät tai huomaisivat, jolloin sitten eivät yrittäisi lähestyä minua?

Hitto, varmaan ensimmäinen ajatus tuosta jutusta oli se, että tämä kyllä pitää sanoa Thomasille ja katsoa, miten hän reagoi.