1 PÄIVÄ ÄIDINKIELEN ESSEEKOKEESEEN!!!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

3 PÄIVÄÄ MATIKAN YO-KIRJOITUKSIIN!!!

5 PÄIVÄÄ ENGLANNIN KIRJALLISEEN YO-KOKEESEEN!

8 PÄIVÄÄ KEMIAN YO-KIRJOITUKSIIN!

17 PÄIVÄÄ BIOLOGIAN YO-KIRJOITUKSIIN!

 

***

 

En tiedä, mitä kirjoittaa. Ei varmaan pitäisikään toisaalta kirjoittaa mitään, kun kerran pitäisi edelleen saada se matikka iskostumaan edes jotenkin päähän. Ja olo tuntuu sellaiselta, ettei huvita kirjoittaa. Ja mistä muka kirjoittaa? Eihän minulle koskaan edes tapahdu mitään! En tee tai sano ikinä mitään mielenkiintoista. Välillä minä ihmettelen aivan törkeästi, miten saan kirjoitettua kauhean helposti blogitekstin suunnilleen joka päivä. Olen varmaan yksi maailman tylsimmistä ihmisistä.

 

On taas kauhean yksinäinen olo. Sellainen, että olen liian erilainen kuin kaikki muut. Kaikki muut ovat tyystin erilaisia kuin minä, oikeanlaisia, mutta minä en ole kuin he. Minä en sovi ihmisten joukkoon. Ei sillä, en minä haluaisi muuttaakaan itseäni sellaiseksi kuin kaikki muut. Minä haluan olla minä. En joku muu. En halua yrittää muuttaa itseäni joksikin, jollainen en halua olla. Joten periaatteessa, tämä on minun omaa vikaani. En edes halua sopeutua, niin miksi valittaa? Miksi itkeä yksinäisyyttä, koska siihen ainoa syyllinen olen minä itse?

 

Ylihuomenna näkee NN:n. Tänään pitäisi sataa taas lunta.

 

***

 

Is there Life before a Death?

Do we long too much and never let in?

 

***

 

Blame me, it's me

Coward, a good-for-nothing scapegoat

Dumb kid, living a dream

Romantic only on paper

 

***