Ensimmainen kouluviikko on ohi, mutta istun jalleen koulun koneella, koska olen hieman tunari muistamaan internetkahviloiden nimia tai sijainteja. Viikko on ollut ongelmista huolimatta ihan huippu enka kylla kadu hetkeakaan. Toki minua hieman harmittaa se, etta tunnen jotenkin taantuneeni melkein lukiotasolle sosiaalisuudessa, mutta todennakoisesti se johtuu vain siita, etta minulle huomautettiin siita. Nimittain tama Igor mainitsi, etta mina olen aina niin ujo ja puhun vain jos joku kysyy minulta jotain ja sitten han esitti viela imitaation kaytoksestani.
 
Osittain tuo johtuu siita, etta satun olemaan yksi ryhman parhaista. Vaikka tasoille on testit, niin jotenkin tama "Upper Intermediate" on minulla todella hyvin hallussa muutamia pikkuasioita lukuunottamatta. Ne pikkuasiat ovat kyllakin olleet todella tarkeita ja olen varma, etta vaikka minut laitettaisiin nyt tekemaan se kielellinen paasykoe uudestaan, osaisin paljon paremmin. Lisaksi sanavarasto on laajentunut hieman, mutta olen huomannut, etta minulla on tooodella laaja sanavarasto verrattuna muihin. Tuo johtaa sitten siihen, etta tunnen oloni valilla kiusaantuneeksi, kun osaan asioita niin hyvin. Kiusaantuneisuus johtaa siihen, etta puhun vahemman, jotta muut eivat ajattelisi, etta olen todella itsekeskeinen tai jotain. Ei se mene noin, mutta kun ruumiinosia kasiteltaessa Enrice toisteli "She knows everything!" niin minusta tuntui, etta olisi parempi jos en osaisi.
 
On kuitenkin myos jotain erityisen hyvia uutisia. Tai en tieda onko se nyt niin erityisen hyva, mutta minulle ainakin huojentava. Kahden taysin tunnetyhjan vuoden jalkeen olen vaihteeksi ihastunut. Ei se ole mikaan suur-ihastuminen, mutta kuitenkin. Edellisen kerran tunsin ihastuneeni johonkuhun yliopistossa, kun Enkeli oli siella. Ja sita edellinen kerta oli ennen kirjoituksia matikan kesakurssilla, se japanilaistyyppi. No, sanon vain, etta tama ihastumiseni jaksaa sitten yllattaa itsenikin.
 
Kohde on juuri tama Enrice. Han on hyvin... mika se sana on? Elehtiva? Sellainen, jonka kanssa flirtti luistaa vahan niin kuin itsestaan. Ei se ole mitaan vakavaa, mutta piristaa kylla paivaa. Enrice on siis brasilialainen ja nayttaa... No, hyvin etelaamerikkalaiselta. Ehka vahan niin kuin joku Ronaldo, tms. En muista yhtaan kenenkaan etelaamerikkailaisen julkkiksen kasvoja, silla en ole pitanyt heita mitenkaan erityisen kiehtovina. Enrice on ehka minun mittaiseni ja han on melkein kalju. Ei siis kaljuuntuva, mutta han on ilmeisesti joskus ajellut paansa ja nyt hiukset ovat kasvaneet pari millia. Han ei ole mitenkaan erityisen hoikka, mutta ei kylla lihavakaan. Vahvarakenteinen. Se on ehka hyva sana. Ja vitsailee paljon ja aina tervehtiessaan minua suomeksi (moi!), han ottaa jonkinlaisen fyysisen kontaktin. Hanen katseensa on myos helppo "napata" ja hanelle on helppo puhuakin. Han tiesi jopa Nightwishin, josta kysyi kun minulla oli tanaan NW-huppari paalla.
 
Niin ja siis hanella on myos sellainen etelaamerikkalaisille tyypillinen nena: sellainen todella suuri ja sellainen kaartuva mita ei Suomessa oikein nae. Siis hyvin erilainen verrattuna muihin, mutta ehka se oli sitten se hanen flirttailevan leikkisa olemuksensa, joka nappasi tai muu, koska en ole ennen ajatellut, etta tuollaisilla ominaisuuksilla varustettu tyyppi olisi mitenkaan komea.
 
Inhokki-ihmista ei ole, ainakaan virallisesti, mutta Diana, joka on myos laheinen Enricen ja Igorin kanssa, ei tunnu pitavan minusta. Olen yrittanyt olla avoin, mutta han tuntuu vain sellaiselta paljastavasti pukeutuvalta miesten katseita keraavalta kikattelijatytolta. Eika hankaan vaikuta pitavan minusta. Kylla han tervehtii minua nahdessaan jossain, mutta han ei ole kertaakaan monista tilanteista huolimatta sanonut minulle mitaan.
 
Nyt varmaan pitaisi menna ostamaan vahan purtavaa ja keksittava hyva selitys host-naiselle, koska han kyselee aina tarkkaan ja vaikuttaa joka paiva todella pettyneelta, jos olen ollut yksin liikkeella.

***
Uusi paiva ja uudet kujeet? Eilen kun lisailin ihmisia Facebookiin, en loytanyt Enricea sielta ja petyin. Asken kuitenkin tarkistaessani Facebookin, ilahduin huomatessani uusia kaveripyyntoja. Toinen oli Shizuka, japanilainen tytto, joka oli eilen kanssani samassa pienryhmassa keskustelemassa yhden korealaisen kanssa. Aihe oli elokuvat ja mina olin ja olen edelleen oikein ylpea itsestani, silla paitsi etta saatoin mainita katsoneeni normaaleja leffoja, niin Shizukalle mainitsin Death Note -animen, joka on luonnollisesti japanilainen. Hankin tiesi sen ja vaikutti todella ilahtuneelta, etta tiesin jotain hanen maastaan. Sitten se korealainen mies/poika kysyi, etta tiedanko jotain korealaista leffaa/sarjaa. Tuossa vaiheessa normaalilla suomalaisella olisi varmaan mennyt luu kurkkuun, mutta minullapa ei! Kaikkien aikojen suosikkileffani (tai ainakin yksi niista) on korealainen "Hetki lyo", jossa nainen paattaa menna kauneusleikkaukseen nayttaakseen erilaiselta. Se korealainen sitten tiesi sen ja kertoi sen korealaisen nimen Shizukalle, joka hankin tiesi sen. Olin oikein ylpea itsestani.

Toinen oli sitten tyyppi, jonka nimi oli ihan vieras. Rick-joku, mutta kun katsoin hanen kuviaan, niin tajusin, etta sehan on Enrice! Huippu juttu, silla eilen kun viikonloppu alkoi ja ihmiset lahtivat omiin suuntiinsa, Enrice katteli Brian-opettajaa ja tavanomaisen moin sijaan nyokkasi ja iski minulle silmaa huoneen toiselta puolelta. Jotenkin sita pelkasi, etta hanella olisi viimeinen paiva enka enaa koskaan nakisi hanta tai olisi yhteydessa haneen vaan ihastus kuolisi heti alkuunsa.

Tuossa olivat siis uudet kaveripyynnot ja eilen minun tekemani pyynnot oli myos kaikki hyvaksytty yhta lukuunottamatta: Diana, jota Igor oli Facebookissa suositellut minulle, ei ollut hyvaksynyt kaveripyyntoani ja ehka veikkaisin, etta han ei hyvaksykaan. En ole erityisen pahoillani siita. En tieda mika hanessa on tai mika minussa on hanen mielestaan sellaista, etta han ei pida minusta. Voisi olla se, etta ehka han pitaa minua kilpailijana koska Enrice kiinnittaa minuun huomiota myos, mutta en lahde sille tielle, etta ylianalysoision taas kaikkea.

Nyt olen sitten lopultakin internetkahvilassa! Eilen palatessani koulun koneelle, etsin nettikahvilan, jonka nimen ja sijainnin kirjoitin itselleni ylos. Se oli oikeaastaan valttamatonta, silla tanaan aion menna London Zoohon. Tube ei mene sinne, joten minun pitaa loytaa jokin juna, joka kuulemma menee sinne. Hankalaa. Tube on ollut todella kateva, kun minulla on viikkokortti, jolla saa matkustaa zone 1 & 2 valilla niin paljon kuin haluaa. Mutta nyt haivyn sinne elaintarhaan, jotta ehdin katsella siella rauhassa ennen kuin se menee kiinni.

Cheers.
(11:30 Lontoon aikaa)