Oltiin Jaskan kanssa eilen katsomassa yhden tutun keikkaa. Jaska sanoi, että jos laitettaisiin Keskuksen FB-sivulle, että ollaan menossa sinne yhdessä ja että olisi kiva nähdä muitakin siellä. Salla oli yllättäen siellä, joten nyt ei tarvitse kertoa hänelle minusta ja Jaskasta... Voi olla että hän kostoksi käskytti minua, tuli toiselta puolen baaria sanomaan minulle yhdessä vaiheessa, että hae mulle vettä. Sitten käveli omalle paikalleen. Kun epäröin ja sanoin Jaskalle, että mitä teen, en halua hakea Sallalle vettä, niin sitten Salla tuli uudestaan, laittoi euron tiskiin ja sanoi, että oikeesti, hae mulle vettä. Kysyin sitten että mikset hae itse, niin hän sanoi vain, että hän on niin kännissä, että on olemassa riski, että hänet heitetään ulos. Jaska kommentoi siihen, että hae itse vetesi jos haluat sitä. Salla tokaisi Jaskalle vain, että sulta ei kysytty mitään. Hain sen veden sitten.

Jaska on täällä. Vähän pelkään että herätän hänet kun hän nukkuu tuossa vieressä. Sovittiin, että hän jää yöksi. Äitini tulee huomenna aamulla yhdeksältä. Paljon isoja askelia. Voi olla että Jaska lähtee ennen kuin hän tulee, mutta todennäköisesti ei. Toisaalta tämä tuntuu helpolta, koska minun ei tarvitse sanoa äidilleni mitään suhteesta, informoida häntä, kun hän voi nähdä tilanteen itse. Mietin kuitenkin, että miten hän suhtautuu. Ei Jaska varmaan ainakaan pitkäksi aikaa jää, mutta tapaa äitini, mikä on aika... En ole ikinä tehnyt mitään tällaista aikaisemmin. Mietin jo sitäkin, että Jaskan vuodevaatteiden jättäminen sängylle tälläkin kertaa olisi jo sinänsä uusi iso askel, joten voitte ehkä ymmärtää, miltä tämä minusta tuntuu. Mutta yllättäen en ole niin kauhuissani kuin olisin luullut että olen.

Mutta saa nähdä miten käy, Ainakin pääsen livahtamaan yliopistolle pakoon suurimmaksi osaksi ajasta. Todella pidän Jaskasta, on jotenkin todella kiva, että hän on tuossa vieressä nytkin.